Nazwa usługi: Uzgodnienie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi w zakresie włączenia do drogi
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Jabłonna
Wydział Gospodarki Komunalnej (ul. Zegrzyńska 1; I p.)
ulica Modlińska 152
05-110 Jabłonna
tel. 22 76 73 381, 22 76 73 385


- w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Gminy Jabłonna, wejście A od parkingu, - pocztą na adres: Urzędu Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, - wrzutnia korespondencyjna przy wejściu do Urzędu Gminy Jabłonna od strony ul.Modlińskiej (wejście C), - za pomocą platformy Cyfrowy Urząd https://cu.jablonna.pl/ - za pomocą skrzynki ePUAP: /i54qay16jn/SkrytkaESP

   
Wymagane dokumenty:
  • wniosek o uzgodnienie zmian zagospodarowania
  • projekt zagospodarowania działki
  • opis programu inwestycji, bilans parkingowy
  • kopia decyzji o warunkach zabudowy lub wypis i wyrys z planu miejscowego
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Kogo dotyczy:
   
Opłaty:

- brak opłaty od złożonego wniosku,
- 17,00 zł - opłata skarbowa od pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Nr konta Gminy Jabłonna: Bank Spółdzielczy w Legionowie Oddział w Jabłonnie
09 8013 1016 2002 0009 7014 0001

   
Czas załatwienia sprawy: Zgodnie z ustawą - Kodeks postępowania administracyjnego.
   
Tryb odwoławczy: Brak trybu odwoławczego.
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z późn. zm.)
Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
Ustawa
z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 z późn. zm.)
   
Formularz elektroniczny:
   
Uwagi: W toku postępowania organ właściwy do rozpatrzenia wniosku może zażądać od wnioskodawcy dodatkowych dokumentów, wynikających ze specyfiki sprawy.